srijeda, 7. siječnja 2015.

Integralni krekeri

Integralni krekeri
Integralni krekeri

Muž i ja skoro svaku večer pogledamo neki film prije spavanja i ja uvijek tražim nešto za grickanje. Međutim, odlučila sam da navečer neću jesti nikakve masne grickalice i našla sam si super zamjenu za to: integralne krekere! Vrlo jednostavni za napravit, a tako ukusni! Možete slobodno sami dodati sjemenke po želji. Ja uvijek volim iskombinirati svašta pomalo. 

Sastojci:

                   200 grama integralnog brašna
                   65 grama maslaca sobne temperature
                   1 1/2 žlica bijelog sezama
                   1 1/2 žlica crnog sezama
                   2 žlice lana
                   2 žlice bučinih sjemenki
                   1 žlica zobenih pahuljica (ili sami iskombinirajte s vrstom sjemenki koju volite)
                   1 usitnjena grančica ružmarina
                   100 ml vode
                    prstohvat soli

Postupak:

Od svih sastojaka zamjesite tijesto, a pećnicu zagrijte na 200C. Tijesto razvaljajte na 2-3mm debljine (možete ga razvaljati između 2 papira za pečenje ako Vam se lijepi za valjak). Pecite 15-20 min dok krekeri ne dobiju laganu zlatkastu boju.

Nema komentara:

Objavi komentar