četvrtak, 8. siječnja 2015.

Savršena Panna Cotta

Savršena Panna Cotta
Savršena Panna Cotta

Večeras sam sa Vama odlučila podjeliti svoj omiljeni recept za Panna Cottu u kombinaciji čokolade i vanilije. Inače baš nisam neki ljubitelj takvih poslastica ali ovu sam malo više prilagodila sebi. Pošto obožavam čokoladu i sve čokoladno, napravila sam i čokoladnu Panna Cottu u umaku od šipka (slobodno možete koristiti voće koje volite). Uživajte! 

Sastojci za umak od šipka: 

                                         2 očišćena šipka
                                         2 žlice šećera

Sastojci za Panna Cottu: 

                                          50 grama čokolade
                                          2 žlice šećera
                                          1 burbon vanilin šećer ili 1 žličica ekstrakta vanilije
                                          250 ml slatkog vrhnja
                                          1 žličica želatine
                                          2 žlice hladne vode

Postupak:

Želatinu prelijte sa dvije žlice hladne vode i ostavite je da nabubri. Slatko vrhnje zagrijte zajedno sa šećerom i burbon vanilin šećerom ili jednom žličicom ekstrakta vanilije. Kad slatko vrhnje dosegne točku vrenja, maknite ga sa vatre i dodajte čokoladu po želji. Tome dodajte nabubrenu želatinu i promješajte da se želatina otopi. Dobivenu smjesu Panna Cotte izlijte u posudice (ja sam koristila silikonske kalupe za muffine), ostavite da se ohlade na sobnoj temperaturi pa premjestite u hladnjak na nekoliko sati.
Za umak stavite kuhati očišćeni šipak zajedno sa šećerom te lagano mješajte kuhačom. Šipak će lagano početi puštati svoj sok. Kad umak dosegne točku vrenja, maknite ga sa vatre i procijedite.
Nakon što se panna cotta ohladila, izvadite je iz posudica i prelijte s umakom te dekorirajte po želji.
Dobar tek!

1 komentar:

  1. Slučajno naletim na tvoje fotke na instagramu i evo me tu.
    Krasan blog

    OdgovoriIzbriši