petak, 9. siječnja 2015.

Domaća kukuruzna peciva

Domaća kukuruzna peciva
Domaća kukuruzna peciva

 Što kažete na jedan slani doručak sa domaćim kukuruznim pecivom? Obožavam peći sve vrste kruha i peciva, a ovo mi je jedno od najdražih peciva koje isto tako možete iskoristiti za bruschette! Nadjev možete stavljati po želji, tko kako voli. Ja volim jesti dosta povrća tako da sam na svoje bruschette stavljala tikvice, mrkve, rajčice, ...


Sastojci: 

             200 grama kukuruznog brašna
             150 grama glatkog brašna
             1 vrećica suhog kvasca
              žličica soli
             100 grama svježeg posnog sira
             140 grama jogurta
             2 žlice ulja
             2 žlice mlijeka
             50ml tople vode

 

Postupak: 

Od svih sastojaka zamjesite tijesto i pustite ga da se diže na toplom mjestu. Nakon što se diglo, podjelite ga u 10 malih loptica te stavite na tepsiju na kojoj se nalazi papir za pečenje. Premažite s uljem i pospite sezamom i pustite da se diže još pola sata (tijesto će bit dosta teško). Pećnicu zagrijte na 200C i pecite peciva 20 minuta dok ne poprime lijepu zlatkasto tamnu boju. Dobivena peciva su idealna za bruschette koje budu tako hrskave i sočne. Ja sam na svoje svašta iskombinirila. Stavila sam nadjev po želji (šunka, sir, jaja, rajčice, fetta sir, bosiljak, tikvice i mrkva) i zapekla u pećnici na 180C. Ovo je toliko ukusno da bih ih mogla svaki dan raditi! Uživajte!!!

Nema komentara:

Objavi komentar